Thursday, January 26, 2012

Tunang dahhhh.

23hb Januari 2012 - Officially engaged.

Hari yang i tunggu tunggu sekian lama. Hari yang buat i rasa sangat bahagia. Hari yang buatkan i one step closer untuk membina keluarga.

Perasaan bahagia yang i rasa adalah lain. Tak sama dengan perasaan nak keluar dating. Tak sama dengan perasaan masuk-masuk kereta dan dapat bunga. Sebab ini soal masa depan dan soal penyatuan dua keluarga. Dan alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar dan sempurna walaupun tangan i sejuk menggigil masa bakal ibu mertua sarung cincin. Masa salam-salam dengan family dia semua tegur tangan i sejuk. Ala duduk dalam bilik berair-cond mesti la sejuk. (ok, itu cover).

Dan i sangat simple hari itu. Dari make up ke baju semua pun sederhana sebab itu yang i nak. I suka tengok orang simple dan i nak orang tengok i bersederhana sepertimana yang i suka itu. i pegang kuat pada kata-kata Less is More. Tunang i pun cakap nanti make up simple je okey, sayang dah cantik dah. (ohhh i kembanggg sangat masa tu).


 my boyfriend, anak tentera juga. 

encik tunang's family

 *speechless.

with bakal kakak kakak ipar. chewahh.

with mak tiri.

hantaran untuk saya. 

niece, yusra hana. dah fly ke dubai pun. 

kek comel. kakak encik tunang bikin. 

love all of you, bff.


Tak boleh sabar lagi untuk bina hidup dengan lelaki yang dicintai.


3 comments:

  1. Mak tiriii ????? Kakak tiri sudah laaaa !!

    ReplyDelete
  2. tahniah juga syg!!! :) owhhhh awk kawen thn ini juga kah?? wahhh bestnye....z pun tgh wat preparationgak..jum wat preparation same2 ;) weeeeeeeeee

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.