Wednesday, May 26, 2010

Hati kau busuk tak?

Penah tak kau rasa menyampah kat someone padahal kau tak kenal pon dia. Tiba-tiba je wujud rasa tak suka kat hati kau kat dia. Tanpa sebab, tanpa alasan. Kejam kan? Kau judge dia tanpa kau kenali dia lagi. Itu normal sebab aku pon selalu camtu. Kalau-kalau nampak dia cam sombong sikit, secara automatik kau akan maki-maki dia. Tapi dalam hati lah.

Satu perkara yang paling aku takuti dari dulu sampai sekarang ialah bila orang tak suka kat aku. Tak kisah la dalam konteks classmate ke, housemate ke, even orang di sekeliling kau sekalipun. Er maksud aku, aku ngan sesama lelaki aku tak kisah. Ni dalam konteks sesama perempuan. Lagipun, mostly perempuan yang suka main busuk-busuk hati ni. Lelaki takde masa nak layan benda remeh-temeh camni. Yeah tu fakta yang aku sendiri harus akui.

Betul la..perempuan ni suka bertindak mengikut emosi. Sebab tu kuasa talak kat tangan lelaki. Aku rasa, kalau la kuasa talak tu ada kat tangan perempuan, dah berlambak-lambak dah lelaki yang 'janda' kat dunia nih.

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.