Friday, December 2, 2011

Fyra's diary.

Masa kecil-kecil dulu, masa hingus meleleh lagi i suka tulis diary. Dan salah satu part wajib yang i suka update ialah senarai 'kawan baik' dan 'kawan jahat'. Masa tu muda sangat. Tak matang. Cikgu yang i suka dan benci pun i tulis. Masa tu tak reti nak berboyfriend (bf) tak macam sekarang. Kalau masa sekolah dah ada boyfriend, for sure lah dari kulit muka depan sampai kulit belakang penuh dengan cerita-cerita bf. Masa tu comot. Tak cantik, (macamlah sekarang cantik). Sebab tu tak ada bf. 

Sebelum ada bf, lepas dah dewasa sikit, i tulis dalam diary i ciri-ciri bf yang i idamkan. Dan bila dah ada bf, list tu dah melayang entah ke mana (dihembus sang bayu barangkali). Mujur ciri-ciri yang i idamkan itu ada pada beliau (tiba-tiba rindulah pulak pada abang beruniform biru, ah demm).

Sekarang, i dah tak boleh lagi tulis diary macam dulu. Sebab lepas i dah tulis panjang-panjang penuh satu muka, i baca balik lantas i akan koyak dan peronyokkan lalu campak ke dalam tong sampah.

I tak akan tulis diary lagi.




2 comments:

  1. hahahaa..dulu comot momot, tapi skng dah cun melecun!! alah,kak fira dr sek cun jerrr kot! mana ade comot..comel ade~ :)

    ReplyDelete
  2. Oh no. jangan cakap camtu. muntah darah kejap agi neh. ahahaha

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.