Monday, November 7, 2011

Jumpa ponnnn.

Selepas dua bulan lebih sikit tak jumpa buah hati i gara-gara beliau berposting jauh, i bersua jugak dengan dia finally. Itupun sebab dia ada interview kat Mindef (Kementerian Pertahanan). So dua November dia dah boleh ke KL dan we met 3 hari berturut-turut! Urgh rindu gila.

Masa jumpa, i kasi list tuntutan pada dia. Semua list tu adalah janji-janji manis beliau untuk ditunaikan bila bersua . List yang i tulis tu siap ada kotak kecil belah kanan untuk di tick.

First and foremost, i tuntut birthday present tertunda i. I tak tahu dia nak kasi apa. Suspen juga tapi i malas nak tanya.  Masa pergi jalan kat KL Festival City Mall, tiba-tiba dia ajak masuk kedai jam. I pelik, dia kata tak suka pakai jam tapi beria-ia ajak masuk kedai jam. I pun layan.

Rupanya dia nak i pilih sendiri jam yang i nak! Ohh you're so sweet, honey.


I pilih Elle Studio je sebab i suka yang simple dan kecil (dan tak mahal sangat maybe). Next birthday bawak pilih handphone pulak kayyy. Dapat HTC pun cun jugak. Ke Samsung Galaxy ke. K k tak tak.

List-list lain yang ada banyak tu i tertinggalkan dalam kereta dia sebab ada beberapa lagi yang belum tertunai contoh macam makan durian sama-sama dan cari cincin. Eh.

It was sweet. Very. Really.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.