Thursday, February 18, 2010

Welcome cuti, bubye assignment!



Citer valentines day yg kempunan nak tengok!


Mam kenny rogers yang yummy! (and mahai!)


Harini masuk hari ke6 aku bercuti sempena raya. TAPI satu keje pon aku tak start lagi. Haduii....semalan pi berpoya2 lagi. Hari ahad nanti barulah menggelabah beruk, baru terkial-kial nak siapkan semua. Well, bukan aku lah kalau tak wat keje last minit! Haha...Huh, bila ingat pasal assignment, aku stress! tapi bila pikir pasal makan, pasal nak shopping, mula la senyum sampai ke telinga...wuuuu :-)


Hmm semalam pi Mid ngn kazen. Berpoya-poya lagi tanpa mempedulikan assignment yang dah pon setara ngan menara KLCC! Ada aku kesah? Haha...bila ingat assignment, hilang mood nak bersukaria tau tak. Sehari suntuk aku keluar, pastu masa balik je, kepala mula berdenyut-denyut. Rasa nak pecah, mujur ade panadol. Telan panadol then tido sampai tengahari. Aku camtulah. Kalau keluar pi mana-mana, balik je kepala mula buat hal.


Cadangnye pi Mid, nak tengok cite industan; my name is Khan. Sampai-sampai je, orang beratur kat wayang da cam bertawaf! Terus tak jadi. Agak frust la...So, we all pon amik keputusan pi jenjalan cuci-cuci mata je. Agak crowded aa di Mid Valley tu. Maklumlah, ada yang masih di dalam mood bercuti, budak-budak skolah pon cuti lagi. First thing sampai, terus nak pi melantak. Pi aa Kenny Rogers. Yummy2! Agak-agak perut da cam ngandung 4 bulan, we all pon beredar la dengan mengcover perut.


Gila! harini pon assignment masih tak terusik. Assignment! tolonglah bercinta dengan i...Pleshhh, pleshhhh!! Kan best kalo belajo je tanpa ade assignment. Lagi-lagi ngan academic writing, bley wat aku botak kepala! Adeh....Em, malas la pikir pasal assignment, baik men fesbuk ke, men ym ke...Aku tatau apesal sikap malas aku makin menjadi-jadi. Ade sesape jual ubat rajin tak? Nak beli boleh??


Arghhhh.....ok, ok, aku cuba jadi rajin. Nak start ngan keje cik Aida yang cun tu la dulu coz kena submit on monday. Chow!

5 comments:

  1. dasar pemalas ler tu.. welkem cuti jek taw.. esemen xnak wat.. cet! emm..

    ReplyDelete
  2. esemen minggu depan pon boley wat ape. hehe

    ReplyDelete
  3. silah buat asement tu wahai ck fyra. merayau jer kejanya. btw nak kenny roges satuuuu hehe

    ReplyDelete
  4. waaa... jalan2 cari pasal.. hehe.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.