Tuesday, June 21, 2011

Upset.

Aku tak suka bila orang yang aku sayang berada jauh dengan aku. Kerana aku tahu, aku tak berada dalam fikiran dia sepanjang masa, dan he will give his attention to someone else dan dapat attention dari orang lain. It feels like you're the lowest level and kalau kau takda pun dalam hidup dia, he'll survive without even thinking about u.

Sebab when i say i love you, means aku betul-betul cinta. Dan aku tak boleh tahan tengok orang yang aku sayang dari jauh but i can't hold him in my arms. Dan aku juga tak boleh tahan having this feeling yang dia tak fikirkan aku di saat aku tengah betul rindukan dia.

*nangis

And the worst part when i start to feel that i'm the second priority bila ada yang lebih priority dari aku pada dia. I cannot stand thinking yang dia tak kisah pasal aku, dan boleh go on dengan hidup dia tanpa aku.

Tapi jujur, walau apapun yang aku rasa, aku cuma mahu dia happy dan bahagia dengan cara dia. *sigh.

1 comment:

  1. Susah susah dahulu, senang senang kemudian. Pasti airmata gembira bila di puncak singgahsana nnt. mudahan.insyaAllah

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.