Monday, March 1, 2010

Mereka kawen

Tertekan! bila satu demi satu kad kawen aku terima dari member-member yang dah pon sampai seru. Aik, cepat betul jodoh diorang sampai ye. Kat board meja study aku tu, dah bertampal-tampal dengan pelbagai jenis kad dengan pelbagai jenis saiz dan kaler. Nama kedua-dua bakal raja sehari tertera di hadapan kad. Aku mula la nak berangan-berangan, kad kawen aku nanti, fyra ngan sape ye? hikhik..pastu kad aku nanti, nak ade butterfly cumel, nak ader leb besor-besor!


Sabtu lepas aku gi wedding fiza, member masa diploma dulu. Lagi dua minggu, member baik aku pulak, buat kat Perlis. So, nak tak nak aku HARUS pergi. Dia mintak aku jadi pengapit. Oh tidak! Saye tak suke jadi pengapit sebab saye akan rasa macam saye yang pengantin! Pastu saye tatau nak control ayu camne! Oh dia kata "Fyra, ko cari baju oren k! tema wedding aku kaler oren" Ala, celah mana lak nak cari baju oren ni?


Pas dah carik baju, nak kena pikir lak nak kasi hadiah ape kn. Mm hadiah apa yang best selain dari pinggan mangkuk, gelas dan lain-lain? Ha dapat idea dah. Apakata bagi baju! Bukan sebarangan baju k, tapi baju sempena pengantin baru lor. Haha. Ok, sok aku nak pi carik kat Jusco! Besnya ko da nak kawen. Kenapa di antara kita berempat, ko yang sampai seru dulu? Kenapa bukan aku? Kenapa? Kenapa? Kenapa?


Buat Hus, jumpa lagi dua minggu dari sekarang k! Aku datang bersama-sama hadiah ni! Tak sabar nak jadi pengapit. Aku akan pastikan aku orang kedua lawa selepas ko! :P

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.