Tuesday, March 2, 2010

Jatuh cinta ngan i city

lawo kan? rasa cam kismes kan?kan?
senow...
pintu masok ke i city


pokok yang kaler warna-warni

26 Feb aritu first time aku jejakkan kaki kat i city. Tu pon sebab jelesh tengok sume-sume citer tentang tempat yang sangat cantek itu. Bila sampai-sampai sana je, lidah aku terkelu sebab cantek sangat! kalerful! warna-warni! eh, sama la tu. Betul-betul rasa cam kat korea di waktu malam. Aku cakap cam Korea bukan sebab aku penah gi Korea, tapi terpengaruh ngan citer-citer korea lor. Haha...Lagi best bila pi masok umah salji. Ada snowman sume, syok la.. Rasa cam berada kat Australia je!(kejap cam Korea, kejap cam Australia) Tapi takde la salji betul. Cuma sejuk je and sangat cantek untuk bergambar and then upload masok fesbuk! Cam aku la..gambo syok sendiri. Kalau boleh kan, rasa cam nak bergambar je ngan setiap pokok kat situ sebab warna-warni and pokok-pokok itu nampak sangat cute! i lebyu lah i city!! Nanti nak pi lagi......

2 comments:

  1. hahaha....nih mesti failed geografi... australia mn ade salji!... wuuuu.... malooo.......

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.