Friday, March 19, 2010

Down balik

Saat ini aku rasa tewas dan sangat down. Aku menjadi terlalu banyak berfikir dari bekerja. Tiap hari aku fikir benda yang sama yang mengganggu emosi aku dan jugak melemahkan minda aku. Sebab setiap kali bila aku mula rasa nak berfikir, ada saja benda yang akan membantutkan pergerakan aku untuk buat kerja.

The only thing yang patot aku buat sekarang ialah kurangkan berfikir dan banyak bekerja. Sejak akhir-akhir ni, apa yang aku buat aku rasa tak kena dan tak memuaskan hati aku. Camne nak puaskan hati kalau kepuasan tu sendiri susah untuk kau perolehi. Mungkin lepas ni aku harus bijak in handling any kind of situation.

3 comments:

  1. well, just smile... ur smile can makes wonder for u... paham kah? hahah

    ReplyDelete
  2. maksudnya... down adalah bnde yg boring... up is happening... wuuuhuuuuuuuu~

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.